Uutiset

12.04.2019

Markkinointia lisätään ja asiakastyytyväisyyteen panostetaan

Pari viikkoa sitten järjestetyssä seuran kehittämisillassa käytiin läpi seuran vahvuuksia ja heikkouksia. Seurassamme on paljon hyvää. Kentällämme on hyvä hinta/laatusuhde. Kentän kunto on parantunut ja se on helppo aloittajalle. Klubin toiminta nähtiin jopa erinomaisena. Ja mikä tärkeintä, seuran talous on kunnossa.

Kehittämiskohteitakin toki löytyi. Olemme päättäneet panostaa välittömästi kahteen niistä. Markkinoinnin ja avoimuuden puutteeseen. Teemme uuden värikkään esitteen, jossa kerromme seurasta ja upeasta kentästämme. Kauden käynnistyessä laitamme ilmoituksia Karjalaiseen ja Koillis-Savoon. Tämän lisäksi parannamme sosiaalisen median kautta tapahtuvan markkinoinnin taitojamme. Kotisivujen ilmettä kirkastetaan ja informaatiota lisätään.

Kauden käynnistyttyä toteutamme asiakastyytyväisyyskyselyn, jossa pelaajat saavat antaa palautetta kentästä ja seuran toiminnasta. Kotisivuillamme on myös palauteosio, jossa voi antaa risuja tai ruusuja. Johtokunta ja toimikunnat ovat sitoutuneet avoimeen informointiin ja keskusteluun jäsenistön kanssa.

Onnistuneita elämyksiä!